بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن یوم ا... ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۶:۳۵
کد خبر: ۹۶۲۷۱۸
بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن یوم ا... ۲۲ بهمن
اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن یوم ا... 22 بهمن؛چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن یوم ا... 22 بهمن؛چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛بیانیه ای را صادر کرد.
متن این بیانیه بدین شرح می باشد :
بیست و دوم بهمن، تجلی اراده ملت به پا خاسته و امداد لایزال در برابر استبداد اربابان کینه توزی بود که بر قدرت و شوکت خویش ، مباهات می کردند، اما آحاد مردم عزیز کشورمان از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان ، نشان دادند که در سایه ولایت پذیری، اتحاد و همدلی می توان نور را بر ظلمت، غلبه داد.
امسال 22 بهمن رنگ و بوی دیگری دارد و شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و یارانش شور و حرکت خاصی به حضور میلیون‌ها ایرانی بخشیده به ویژه اینکه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با چهلمین روز شهادت این سردار شهید مبارزه با استکبار گردیده است و مردم همیشه در صحنه ایران با حضور دشمن شکن در مراسم راهپیمایی آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام خواهند نمود.
جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان سمنان متشکل از مدیرکل،معاونین،روسای ستادی و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان ، روسا ، نواب رئیس و دبیران هیات های ورزشی استان،ادارات ورزش و جوانان شهرستانها،اعضای سازمان بسیج ورزشکاران استان،قهرمانان ،ورزشکاران، پیشکسوتان، داوران و مربیان و و جوانان و سازمان های مردم نهاد همگام و همراه با دیگرمردم همیشه در صحنه و انقلابی ؛ مانند دیگر صحنه های انقلاب با حضور پرشور و حماسی در راهییمایی یوم ا... 22 بهمن ماه سال 1398 بار دیگر با آرمانهای والای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده وبیعتی مجدد و دگر بار با ولی امر مسلمین جهان و رهبرعظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز