دعوت استاندار سمنان :

مردم در ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری به کتاب افتخارات استان سمنان می افزایند

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۴:۰۹
کد خبر: ۹۶۲۷۴۱
مردم در ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری به کتاب افتخارات استان سمنان می افزایند
استاندار سمنان در پیامی مردم شهید پرور این استان را برای حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ متن پیام علیرضا آشناگر به این شرح است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
درود و رحمت الهی بر مردان و زنانی که طلیعه ی خورشید پیروزی در سیاهی عصر طاغوت و سلطه گری مرهون ایثارگری و ایستادگی آنان است .   
بی تردید دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی تبلور شکوه و عظمت نهضت بزرگ مردی است که با تکیه بر تعالیم انسان ساز اسلام ناب محمدی در عصر جاهلیت مدرن ،  زمینه ساز حکومت صالحان ودرخشش سپیده ی روشن پیروزی گردید .  
امروز با گذشت چهل و یک سال از خیزش عظیم ملت ایران در مقابله با استکبار و احیای ارزش‌های اسلامی، شاهدیم که شجره طیبه انقلاب اسلامی در پرتو انفاس قدسی باغبان بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خلف شایسته آن مرد الهی، مقام معظم رهبری همچون درختی تنومند به ثمر نشسته و میوه های شیرین مقاومت و پیروزی در سرتاسر این کره خاکی دست یافتنی گردیده است .  
بی‌تردید عموم مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار استان سمنان، همگام و همصدا، با مردم غیور ایران اسلامی، با حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن که امسال با اربعین شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرین گشته است ، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی)و خلق حماسه ای دیگر ؛ موجب شادی دوستان انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان و مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی گردیده و پاسخ کوبنده ای به ادعاهای بدخواهان به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل خواهند داد.  
لذا از مردم متدین و آگاه استان سمنان دعوت می شود همگام با دیگر نقاط ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن ماه  به صحنه آمده و برگ زرین دیگری را درکارنامه سراسر افتخار خود به ثبت رسانند. 
 وعده دیدار ما روز سه شنبه ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸در سراسر استان سمنان 
علیرضا آشناگر           استاندار سمنان
راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن امسال در 70 نقطه استان سمنان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز