دیدار مدیریت دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان با خانواده شهید معزز حسنی

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۴:۲۳
کد خبر: ۹۶۳۵۸۵
دیدار  مدیریت دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان با خانواده شهید معزز حسنی
مدیریت دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان به اتفاق جمعی از کارکنان مرکز با خانواده شهید معزز حسنی دیدار کردند.
 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ خوشنویسان در این دیدار با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند گفت : امروز اقتدار و صلابت کشورمان مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است .
مدیریت دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان گفت : خانواده معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم فرزندان خود در راه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب از خود گذشتگی را معنای واقعی بخشیدند که ادامه راه شهدا از وظایف مردم و مسئولان است .
وی تصریح کرد : ایثارگری‌ها ، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌ها جانبازان عزیز ، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت ، ایثار ، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.
وی ادامه داد: «انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی نیز کارنامه درخشانی دارد، امروز مردم ایران اسلامی به‌وضوح نتیجه اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه‌ها را مشاهده می‌کنند، روزی نیست که از نوآوری و خلاقیت‌های ارائه‌شده توسط جوانان پژوهشگر ایرانی در رشته‌های مختلف علمی، علوم پایه، علوم انسانی، بیوتکنولوژی، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر و صنایع دفاعی و هوافضا در رسانه‌ها خبری انعکاس داده نشود.»
نظر شما