معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

یک‌هزار و ۲۰ شعبه اخذ رای روز جمعه دایر است

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۷:۲۷
کد خبر: ۹۶۵۰۰۸
یک‌هزار و ۲۰ شعبه اخذ رای روز جمعه دایر است
رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: ۴۸ هزار و ۸۶۷ نفر به عنوان رای اولی در این استان برای نخستین بار در یازدهمین دوره مجلس واجد شرایط شرکت در انتخابات شده‌اند و می‌توانند در دوم اسفند ماه امسال در فرآیند سرنوشت سیاسی جامعه نقش آفرینی کنند.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی افزود: متولدان دوم اسفندماه سال ۸۰ و قبل آن در استان واجد شرایط رای بوده و می‌توانند با همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی و یا ارایه شماره ملی در فرآیند رای گیری شرکت کنند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: یک میلیون و ۷۸ هزار و ۳۶۸ نفر از جمعیت استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای هستند که ۴۵۹ هزار و ۷۳۷ نفر آنان در اراک، ۱۲ هزار و ۸۶۴ نفر کمیجان، ۲۰ هزار و ۱۷۹ نفر تفرش، ۸۱ هزار و ۳۸۳ نفر خمین و ۴۰ هزار و ۵۳۲ نفر از شهرستان خنداب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.

اکرمی افزود: ۳۵ هزار و ۵۸۹ نفر از شهرستان کمیجان، ۴۸ هزار و ۵۴۶ نفر زرندیه، ۱۹۷ هزار و ۷۴۷ نفر ساوه، ۹۰ هزار و ۱۷۵ نفر شازند، ۲۲ هزار و ۳۵۹ نفر فراهان، ۲۷ هزار و ۳۳۴ نفر کمیجان و ۴۱ هزار و ۹۲۲ نفر از شهرستان محلات در پای صندوق های رای حاضر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۲۰ شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی پیش بینی شده که ۶۹۱ شعبه ثابت و ۳۲۹ شعبه سیار است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: ۵۸۹ شعبه اخذ رای در  مناطق شهری مستقر می‌شود و ۴۳۱ شعبه نیز روستایی است و تمامی ملزومات و مایحتاج اجرایی و پشتیبانی برای آن‌ها تدارک شده است.

اکرمی افزود: یک شعبه اخذ رای ویژه  اقلیت‌های دینی نیز استان در اراک تدارک شده است.

وی اظهارداشت: ۲۵ هزار نفر به عنوان دست اندرکاران امور اجرایی در یازدهمین دوره انتخابات خانه ملت وظیفه خدمت رسانی به مردم و سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز کار حفاظت از شعب اخذ رای را برعهده دارند.   

 

نظر شما