رئیس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان:

زیرساخت‌های لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم است

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۸:۰۰
کد خبر: ۹۶۶۱۱۶
زیرساخت‌های لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم است
رئیس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری پرشور و حداکثری مردم شریف استان سمنان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ، دکتر منوچهر فخری عصر دوشنبه در دوره آموزشی بازرسان انتخابات شعب اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در سالن همایش‌های شهید مطهری سمنان افزود: افزون بر ۱۹۵ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های سمنان ، مهدیشهر و سرخه برنامه‌ریزی شده است و در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ در حوزه انتخابیه مذکور برای حُسن برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار سیاسی نظام جمهوری مقدس جمهوری اسلامی ایران را دوچندان می‌کند و تمامی زیرساخت‌ها برای حضور پرشور اقشار مردم در این رویداد مهم سیاسی فراهم شده است.
رئیس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: بیش از ۵۸ میلیون نفر در کشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد رای دادن هستند و آحاد مردم در دوم اسفند حماسه دیگری خلق خواهند کرد.
فخری خاطر نشان کرد: اعضای هیات نظارت بر انتخابات به معنای واقعی امانتداران رای مردم هستند و در استان از افراد کاردان و باشخصیت برای حُسن انجام این امور بهره‌مند هستیم.

منبع: روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز