سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی؛

برنج و شکر مورد نیاز شب عید ذخیره سازی شده‌ است

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۳:۳۵
کد خبر: ۹۶۶۴۴۰
برنج و شکر مورد نیاز  شب عید ذخیره سازی شده‌ است
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: برنج و شکر مورد نیاز مردم در شب عید به میزان کافی در انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی این استان ذخیره سازی شده‌ است.

به گزارش برنا از اراک ،  غلامرضا ملکی افزود: چهار هزار تن برنج و شکر در انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی ذخیره سازی شده و برنامه ریزی‌های لازم برای ورود ۱۰ هزار تن دیگر به استان انجام شده‌است.

وی ادامه داد: توزیع برنج و شکر با قیمت مصوب دولتی توسط اتحادیه‌ها و تعاونی‌های مصرف در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ این محصولات در حال انجام بوده و تا پایان فروردین ماه ادامه می یابد.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: برنج با قیمت ۶۱ هزار ریال و شکر با قیمت  ۴۰ هزار و ۵۰۰ ریال توسط این شرکت در اختیار اتحادیه ها و تعاونی‌های مصرف قرار گرفته و این محصولات با قیمت ۴۵ هزار ریال و ۶۶ هزار ریال توسط اتحادیه ها در بین مردم توزیع می شود.

ملکی یادآور شد: ۲۹ هزار تن برنج و شکر با قیمت مصوب از ابتدای سال جاری تا کنون توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در استان توزیع شده و توزیع سه هزار تن دیگر این محصولات تاپایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: اصناف و اتحادیه‌ها می توانند با دریافت مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نسبت به دریافت محصول برنج و شکر و توزیع در شهرها و روستاهای استان اقدام کنند.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده، اتحادیه ها و عوامل توزیع می توانند با مراجعه به کارخانه های روغن کشی، این محصول را با قیمت مصوب دریافت و نسبت به توزیع آن اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز