رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

تزریق ده هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۶:۰۸
کد خبر: ۹۶۶۶۲۳
تزریق ده هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت ۱۰هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ بهروز اسودی در دویست و شانزدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در استانداری سمنان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: ۳۰۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۱۶۲ واحد به ارزش ۷۸۹۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۱۴۷ واحد به ارزش ۲۸۲۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸ ، ۶۰۷ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۳هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۳۶۶ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.

وی ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه بیش از ۱۰۴۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، ۲۲۴۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۳درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه ، ۶۱ واحد صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش ۱۲۴۰ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی ، مالیات و زیربنایی شش واحد تولیدی بررسی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز