معاون وزیر در دیدار با استاندارخراسان جنوبی خبرداد:

آغاز طرح مطالعاتی ریزگردهای در شرق کشور

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۰:۴۳
کد خبر: ۹۶۶۸۳۵
آغاز طرح مطالعاتی ریزگردهای در شرق کشور
شهیدی از آغاز طرح مطالعاتی ریزگردهای در شرق کشور خبرداد و بیان کرد: این طرح در سیستان آغاز و به زودی خراسان جنوبی فعال می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، دکترعلیرضا شهیدی معاون وزیر و رئیس سازمان زمین شناسی ایران در دیدار با محمد صادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، رئیس سازمان زمین شناسی ایران نیز در این دیدار استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای ظرفیت های معدنی و زمین شناسی بسیار زیادی در کشور است عنوان کرد: خراسان جنوبی را می توان به عنوان موزه مواد معدنی نام برد. شهیدی از آغاز طرح مطالعاتی ریزگردهای در شرق کشور خبرداد و بیان کرد: این طرح در سیستان آغاز و به زودی خراسان جنوبی فعال می شود. وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی استانی پرمخاطرات است افزود: زلزله، ریزگردها، فرونشست بخشی از مخاطرات طبیعی در این استان است. شهیدی ادامه داد: فرو نشست ها و بخشی از گسل های خراسان جنوبی را می توان به عنوان موزه استفاده کرد و دوره بازگشت زلزله را مشخص کرد که می تواند برای مدیریت بحران بسیار کاربردی باشد. شهیدی یادآورشد: 7 درصد تولید جی دی پی کشور بابت خسارت های کشور در بحران ها هزینه می شود که اگر با برنامه ریزی و استفاده از نقشه های علمی شهرها و صنایع جا گذاری شود تا بتوان مدیریت بحران بهتری داشته باشیم.

رئیس سازمان زمین شناسی ایران با تاکید براینکه وزارت صمت سند توسعه 4 ساله ای تا 1400 دارد عنوان کرد: در این سند 72 وظیفه و نقشه راه معدنی و صنایع معدنی سیاست گذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز