فرماندار اراک؛

اخبار مربوط به کرونا ویروس از رسانه‌های رسمی دنبال شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲:۰۹
کد خبر: ۹۶۷۰۷۰
اخبار مربوط به کرونا ویروس از رسانه‌های رسمی دنبال شود
فرماندار اراک گفت: شهروندان باید برای جلوگیری از هرگونه شایعه و تشویش در جامعه اخبار مربوط به کرونا ویروس را از رسانه‌های معتبر و رسمی دنبال کنند.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر حسین بختیاری  افزود: روزهای اخیر اخبار ضد و نقیص و در برخی موارد نادرستی در  فضای مجازی استان مرکزی پیرامون کرونا ویروس منتشر شده و به  شهروندان توصیه می‌شود که برای آگاهی از اخبار صحیح و همراهی با سیاست‌های بازدارنده و پیشگیرانه از طریق اخبار موثق رسانه های رسمی و معتبر موضوع کرونا را رصد کنند.

وی ادامه داد: هرگونه اطلاع رسانی در خصوص وضعیت کرونا در اراک با هماهنگی منابع معتبر از جمله دانشگاه علوم پزشکی اراک صورت می‌گیرد و مسئولان به صورت مستمر خط خبری کرونا را از تریبون رسانه‌های رسمی و معتبر دنبال می‌کنند.

فرماندار اراک ادامه داد:  اقدامات پیشگیرانه در خصوص وضعیت کرونا در اراک از مدت ها پیش پیگیری شده و تدابیر بازدارنده به صورت مطلوب اندیشیده شده و جای هیچ نگرانی نیست.

بختیاری بیان کرد: برای پیشگیری در شیوع کرونا نیاز به همراهی مردم در رعایت بهداشت فردی است و هرکس باید توصیه‌های شستشوی مستمر دست‌ها، ممانعت از روبوسی و دست دادن و پرهیز از حضور در مجامع عمومی در صورت بیمار بودن را جدی بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز