رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی خبر داد:

فعالیت ۶۶۷ شعبه اخذ رای اصلی و فرعی در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۵:۲۹
کد خبر: ۹۶۷۴۱۳
فعالیت ۶۶۷ شعبه اخذ رای اصلی و فرعی در خراسان جنوبی
ناصر خوش خبر بیان کرد: خوشبختانه در سطح 26 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی استان و 677 شعبه فرایند رأی گیری آغاز و استقبال مردم خوب بود

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، ظهر امروز ناصر خوش خبر رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با حضور در دبیرستان رسالت شهر بیرجند از روند انتخابات در یکی از شعبات را جویا شد.

ناصر خوش خبر نیز در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه فرایند رأی گیری از مردم از ساعت هشت صبح امروز آغاز و تا ساعت شش عصر ادامه دارد، گفت: تمدید رأی گیری منوط به دستور وزیر کشور است. 

وی با اعلام اینکه خوشبختانه در سطح 26 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی استان و 677 شعبه فرایند رأی گیری آغاز و استقبال مردم خوب بود، عنوان کرد: براساس اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور نیاز به داشتن کارت ملی نیست و نداشتن شناسنامه عکسدار نیز  مانعی برای اخذ رأی گیری نمی باشد. 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به حضور پرشور مردم در حوزه‌های اخذ رأی، مطرخ کرد: مردم در تمام مناطق شهری و روستایی استان استقبال خوبی داشتند و امیدواریم در مدت زمان باقیمانده از رأی‌گیری به مراکز تعیین شده مراجعه و به کاندیدا مورد نظر خود رأی دهند. 

خوش خبر همچنین در خصوص تخلفات انتخابی، اعلام کرد: همه انتخابات ها مسائل مبتلابه دارند و انتخاباتی که در سطح استان داریم نسبت به سایر جاها از نظر انحراف کمتر است. 

وی از راه اندازی سامانه 111 جهت اخذ گزارش‌های مردمی از تخلفات انتخاباتی خبر داد و با اشاره به تخلفات انتخاباتی در بستر فضای مجازی، عنوان کرد: در رابطه با فضای مجازی کمیته ای فعال است و کسانی ک خلاف قانون اقدام کنند با قدرت مواد قانونی حاکم با آنها برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز