انتخابات یازدهم/ ۴۱

حضور مردم در انتخابات اهمیت به امنیت را نشان می‌دهد/ امنیت انتخابات برقرار است

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۹:۰۹
کد خبر: ۹۶۷۴۲۸
حضور مردم در انتخابات اهمیت به امنیت را نشان می‌دهد/ امنیت انتخابات برقرار است
استاندار اصفهان گفت: حضور بیشتر مردم نشان دهنده این است که مردم به حفظ امنیت اهمیت می‌دهند. تا کنون تخلف و مشکلی در انتخابات گزارش نشده و امنیت انتخابات برقرار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ عباس رضایی در جمع خبرنگاران اظهار با اشاره به روند برگزاری انتخابات گفت: براساس گزارش هایی که تا کنون رسیده انتخابات شرایط عادی خود را طی می‌کند و تا کنون مشکلی اعلام نشده است.

وی با اشاره به ماهیت و شکل انتخابات ادامه داد: انتخابات به گونه‌ای است که ممکن است گله و شکوه ای از جانب کاندیدا ها باشد اما رفع کرده ایم و امنیت انتخابات برقرار است.

استاندار اصفهان افزود: هیچگونه حاشیه ای نداشتیم فقط چند مورد در شهرستان ها در حد شایعه رفع شده است و تا کنون حضور خوبی را شاهد بودیم.

رضایی ضمن دعوت از مردم به انتخابات تصریح کرد: در این ساعات برگزاری انتخابات از مردم درخواست داریم که رای دهی را به لحظات آخر نگذارند.

استاندار اصفهان گفت: حدود ۶۰ هزار نفر در حوزه ستاد انتخابات همراه ما بودند که از آنها بابت این همکاری تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به تاثیر انتخابات در خنثی سازی توطئه کشور های بیگانه، تصریح کرد: هر رای که در صندوق ریخته شود، امنیت خودمان، خانواده و نظام را در بر داد و حضور بیشتر مردم نشان دهنده این است که مردم به حفظ امنیت اهمیت می‌دهند.

استاندار اصفهان افزود: در هر جامعه خطوط قرمزی وجود دارد و انتخابات در نشاط سیاسی تاثیر گذار است و کمک میکند تحمل پذیری خود را زیاد کرده و تحمل دیدگاه های دیگر را داشته باشیم.

 

نظر شما