عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ؛

انتخابات فصل همدلی آگاهانه در فرآیند تصمیم سازی و سرنوشت کشور است

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۵:۴۶
کد خبر: ۹۶۷۵۳۰
انتخابات فصل همدلی آگاهانه در فرآیند تصمیم سازی و سرنوشت کشور است
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات فصل همدلی آگاهانه در فرآیند تصمیم سازی و سرنوشت کشور است و حضور پررنگ اقشار مختلف در این رخداد ملی تابلویی از بلوغ فکری و سیاسی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش برنا از اراک ، سید مهدی مقدسی  پس از انداختن رای خود به صندوق در شعبه اخذ رای دبیرستان «حاج تقوی» ، افزود: هر رای آگاهانه به سهم خود ارزشمند است و موجب تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی بیان کرد: مشارکت مقتدرانه و هدفمند در پای صندوق‌های رای پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و انتظار است که مردم در این آزمون سیاسی مانند سایر عرصه‌ها دشمن‌ را مایوس کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم فهیم و همیشه در صحنه همواره در بزنگاه‌های مختلف از آرمان‌های نظام اسلامی و کشورشان پاسداری و حمایت کرده‌اند و در این دوره از انتخابات نیز با درک شرایط دشوار و تنگناهای اقتصادی کشور باز هم هوشیارانه در میدان خواهند بود و با حضور معنادارشان به اقتدار نظام کمک می‌کنند.

مقدسی اظهار داشت: بی‌تفاوتی به انتخابات و صندوق‌های رای نادیدن گرفتن حق شهروندی است و مشارکت آگاهانه و انتخاب افراد شایسته است که بهبود  مسیر خدمتگذاری را رقم می‌زند.

وی عنوان کرد: بر اساس قانون اساسی و دیدگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، مجلس شورای اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار است و از ارکان مهم نظام و تصمیم‌گیری کشور است و انتظارمی‌رود که باتقویت خانه ملت بیش از گذشته در بهبود مناسبات قانون‌گذاری عمل شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: در انتخابات جمهوری اسلامی ایران میزان رای مردم است و نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید در مسیر انقلاب و نظام حرکت کند و به حقوق مردم احترام گذارد و از حق آنان به درستی و با شجاعت تمام دفاع کند و قدر امانت مردم را بداند.

مقدسی عنوان کرد: مردم چشم امید به نمایندگان منتخب خود در مجلس شورای اسلامی دارند و انتظار می‌رود که  نمایندگان در دفاع از حقوق اقشار مختلف با عمل به تکالیف سنگ تمام بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز