استاندار سمنان تاکید کرد:

حضور مردم در انتخابات نوید دهنده آینده ای روشن

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۹:۵۴
کد خبر: ۹۶۷۶۱۹
حضور مردم در انتخابات نوید دهنده آینده ای روشن
استاندار سمنان : حضور مردم در انتخابات پر شور و سرشار از سرزندگی و امیدواری است .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر پس از حضور در مسجد المهدی و شرکت در رای گیری در جمع خبرنگاران گفت: پیام حضور حماسی مردم در انتخابات ، برای دوستداران نظام امید به آینده روشن و برای دشمنان تداوم پایداری مردم بر آرمان های انقلاب است.

آشناگر افزود: تاکنون بیش از ۱۹۸ هزار نفر در استان سمنان در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و در ساعت‌های پایانی اخذ رای ، این آمار رو به افزایش است.
وی خاطر نشان کرد: از مردم شریف استان سمنان با توجه به تمدید زمان اخذ رای، می‌خواهیم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.
استاندار سمنان ادامه داد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و افرادی که دل در گرو این نظام مقدس دارند در انتخابات شرکت کنند.
آشناگر تصریح کرد: باتوجه به مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رای، در ساعت های پایانی ، احتمال تمدید زمان رای گیری وجود دارد.
استاندار سمنان گفت: مشارکت در انتخابات تکلیف است و افرادی که دلبسته این نظام مقدس هستند در ساعت‌های پایانی رای گیری ، در انتخابات شرکت کنند.
آشناگر تصریح کرد: نامزدها از یکسال گذشته برای حضور در انتخابات تلاش کردند و از تلاش‌های این نامزدها و طرفدارانشان نهایت تشکر را دارم.
استاندار سمنان ادامه داد: از طرفداران نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که با رعایت اخلاق از نامزدها طرفداری کردند، قدردانی می‌شود.
آشناگر تصریح کرد: عوامل ستاد انتخابات در استان در ماه‌های گذشته تلاش‌های قابل توجهی داشتند که از تلاش های این عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را دارم.
استاندار سمنان تصریح کرد: حضور در انتخابات وظیفه شرعی است و باید مردم با حضور پرشور در این رویداد مهم سیاسی در ساعت های پایانی اخذ رای، ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز