نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی؛

مشارکت گسترده مردم بار مسئولیت منتخبیان را سنگین می کند

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۷:۳۶
کد خبر: ۹۶۷۹۱۰
مشارکت گسترده مردم بار مسئولیت منتخبیان را سنگین می کند
نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیام مشترکی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات دوم اسفندماه، این حماسه عظیم را اقدامی شایسته در راستای خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمنان عنوان کردند.

به گزارش برنا از اراک ، در  پیام  آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و سید علی آقازاده که نسخه‌ای از آن در قرار گرفت این خبرگزاری قرار گرفته ، آمده است: حضور حماسی آحاد ملت به خصوص مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی در فرآیند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ انقلاب است رقم زد و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: شرکت در انتخابات علاوه بر مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشور، تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های مقدس امام راحل، مقام معظم رهبری و خون مقدس شهدا است که ملت فهیم ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی با آگاهی کامل از این مهم در انتخابات شرکت و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

در این پیام خاطرنشان شده است:ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور استان مرکزی ، بار دیگر با مشارکت خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه بزرگ دیگری آفریدند و به دنیا به ویژه استکبار جهانی و هم‌ پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند بوده و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در این پیام افزوده‌اند: مشارکت گسترده مردم بار مسئولیت منتخبیان را سنگین می کند و مجلس آینده باید کانون راهگشای حل مشکل اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی و معیشتی مردم باشد و نمایندگان باید تمام ظرفیت حقیقی و حقوقی خود را در این راستا بکار بگیرند.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانبان از یکایک ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم مومن استان مرکزی در انتخابات تقدیر کرده و انتظار می‌رود، راه‌یافتگان به خانه ملت نیز به پاس قدردانی از این حضور، حل مشکلات اقتصادی، ارتقاء سطح معیشتی ملت و ایجاد اشتغال پایدار جوانان را در دستور کار خود قرار دهد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: همچنین از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از قبیل فرمانداران، بخشداران و همه اعضاء هیات های اجرائی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و همچنین نامزدها و حامیان آن‌ها تقدیر و تشکر می‌نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز