سارقان منزل در "بیرجند" دستگیر شدند

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۸:۳۴
کد خبر: ۹۶۸۹۶۲
سارقان منزل در بیرجند دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از دستگیری 2 سارق منزل با 38 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سرهنگ"علیرضا فولادی" فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند در تشریح این خبر عنوان کرد: : در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در روستاهای اطراف بیرجند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش کنترل های نامحسوس و کسب سرنخ هایی در این خصوص، ماموران پاسگاه "باقران" به 2 نفر در این زمینه مشکوک شده و با هماهنگی مقام قضائی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ فولادی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده از سوی پلیس، منکر هر گونه اعمال مجرمانه شدند ولی با توجه به دلایل و شواهد ارائه شده از سوی ماموران، لب به اعتراف گشوده و راز 38 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی و موتور سیکلت در سطح شهر بیرجند و دیگر شهرستان های استان را آشکار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند  افزود : این متهمان با شناسایی منازل و اطمینان از عدم حضور صاحبخانه وارد خانه ها شده و اقدام به سرقت منزل می کردند که با تلاش مأموران پاسگاه باقران دستگیر شدند.

سرهنگ فولادی با اشاره به این که اموال سرقتی کشف شده از سارقان پس از شناسایی تحویل مال باختگان شد، تصریح کرد: در این راستا یک پیکان وانت متعلق به سارقان توقیف و یک نفر مالخر نیز دستگیر شد که این متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز