راه‌های استان کرمانشاه باز است

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۱:۲۹
کد خبر: ۹۶۹۹۲۴
راه‌های استان کرمانشاه باز است
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون همه راه‌های ارتباطی استان پس از حدود یک روز و نیم بارش سنگین باران، باز است و تردد به شکل روان در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد حیدری از باز بودن راه‌های استان به دنبال بارش‌های اخیر خبر داد و اظهار داشت: در این میان، محور حمیل‌ - ایلام که صبح روز گذشته به علت ریزش کوه مقابل طونل دوم این مسیر مسدود شده بود، همچنان بسته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در برخی محورهای استان از جمله اسلام‌آباد غرب - حمیل، کنگاور، هرسین و صحنه هستیم که البته در حال کاهش است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: روز گذشته به خاطر شدت بارش‌ها، روان‌آب‌هایی در سطح برخی محورها از جمله کنگاور، هرسین، اسلام‌آباد غرب، حمیل و پاوه ایجاد شده بود که سبب بروز مشکلاتی حین رانندگی شد.

وی افزود: خوشبختانه با رعایت قوانین رانندگی از سوی اکثر شهروندان، شاهد وقوع سانحه رانندگی خاصی که منجر به فوت و یا مجروح شدن افراد شود، در سطح استان نداشتیم.

حیدری گفت: با این حال، به خاطر بارش شدید باران طی یک و نیم روز اخیر که در برخی نقاط همچنان نیز به شکل پراکنده ادامه دارد، لازم است رانندگان نهایت دقت را داشته باشند و از هرگونه حرکت خطرناک مانند سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

وی در پایان گفت: سالم بودن لاستیک و سیستم ترمز خودرو، نقش بسیار مهمی در کاهش سوانح رانندگی دارد که امید می‌رود شهروندانی که قصد حضور در جاده‌ها را دارند، نسبت به آن توجه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز