تشکیل ۲ پرونده تخلف عرضه ماسک و دستکش در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۴:۰۸
کد خبر: ۹۶۹۹۵۱
تشکیل ۲ پرونده تخلف عرضه ماسک و دستکش در خراسان جنوبی
دو پرونده تخلف در زمینه عرضه نکردن ماسک و دستکش در خراسان جنوبی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبیف رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: در بازرسی‌های انجام شده برای نظارت بر عرضه محصولات شوینده، ضد عفونی کننده و بهداشتی در استان ، سه هزار و ۵۰۰ ماسک و ۹ هزار و ۳۰۰ دستکش از انبار یک واحد صنفی کالای طب در مرکز استان و یک داروخانه در شهرستان‌ها کشف که به علت اخفاء وامتناع از عرضه ، دو پرونده به ارزش ۵۷ میلیون و ۹۳۱ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
شهرکی افزود: با توجه به شرایط حساس و احتمال سوء استفاده برخی از متصدیان فروش کالای طب و لوازم بهداشتی، نظارت بر عرضه و فروش ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده در اولویت گشت‌های مشترک و بازرسی‌ها قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه با متخلفانی که اعلام عدم موجودی می‌کنند اما در بازرسی‌ها موجودی آن‌ها مشاهده شود برخورد می‌شود گفت: تولید این محصولات با حداکثر ظرفیت در دستور کار واحد‌های تولیدی سراسر کشور قرار گرفته است.
رئیس سازمان صمت استان از شهروندان خواست از خرید غیرضرور و بیش از حد نیاز مواد ضدعفونی و محصولات بهداشتی و شوینده خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز