حسن عزیزی خبرداد:

راه اندازی مراکز نوآوری و تعاونی های جوانان در خراسان جنوبی / تشکیل تعاونی؛ انقلابی نو در حوزه سازمان های مردم نهاد استان

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۴:۴۰
کد خبر: ۹۶۹۹۶۴
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: برای اولین بار در خراسان جنوبی، مراکز نوآوری و تعاونی های جوانان راه اندازی می شود تا جوانانی که محصولی را تولید کرده اند، بتوانند با ساماندهی و تشکیل تعاونی و تولید انبوه آن را در بازار عرضه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، با حضور عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان، قناد سرپرست معاونت امور جوانان و نمایندگان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و احمدی رئیس بنیاد ملی نخبگان استان، دومین جلسه راه اندازی مراکز نوآوری تعاونی های جوانان برگزار شد.

حسن عزیزی در این جلسه استفاده از مراکز نوآوری و روش‌های جدید تامین مالی خرد و روش‌های جدید دریافت و پرداخت در حوزه تعاونی‌ها را از جمله اقدامات مثبت این طرح برشمرد و گفت: تشکیل تعاونی های جوانان زمینه ساز انقلاب و جهش شغلی و ساماندهی فعالیت های کاری جوانان در استان خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، مشکل اشتغال را از چالش های بزرگ جوانان برشمرد و تصریح کرد: با همت ادارات کل ورزش و جوانان و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاههای متولی امور جوانان، و تسهیل و مشارکت، در راستای تشکیل تعاونی های جوانان قدم های مثبتی برداشته خواهد شد و چنانچه مشکل شغلی و کاری جوانان حل شود به فراخور آن مشکل مسکن، تحصیل و اوقات فراغت خود به خود حل خواهد شد. 
در ادامه جلسه با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی مقرر شد که با هماهنگی با استاندار خراسان جنوبی فضایی با متراژ 700 متر مربع در اختیار این مجموعه ها قرار گیرد و رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: با مکاتبه با معاونت علمی رئیس جمهور و تامین اعتبار، این فضا با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان ، تجهیز خواهیم کرد.
 
لازم به ذکر است: تشکیل تعاونی ها و مراکز نوآوری جوانان پیرو ابلاغ تفاهم نامه همکاری وزارتخانه های ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به امضاء دو وزیر متبوع رسیده است،مقرر گردید که در راستای تشکیل تعاونی های جوانان بتوانند در راستای اشتغال، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت گام های موثری در سطح کشور برداشته شود.

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز