بسیج همه امکانات برای اصلاح نقاط حادثه خیز جاده های استان

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۶:۱۴
کد خبر: ۹۷۰۰۱۳
بسیج همه امکانات برای اصلاح نقاط حادثه خیز جاده های استان
معاون عمرانی استانداری سمنان: نیاز است از همه امکانات موجود برای رفع نقاط حادثه خیز درون شهری و برون شهری استان سمنان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ منوچهر فخری در جلسه  شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه های استان سمنان افزود: مقرر شده از این پس در هر جلسه گزارش رفع حداقل 2 نقطه حادثه خیز استان ارائه شود.
فخری تصریح کرد: با توجه به نزدیکی به ایام عید نوروز نیاز است از همه ظرفیت ها برای احداث توقف گاه های بین راهی در استان استفاده شود.
وی افزود: توقف گاه های برون شهری تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات جاده ای داشته و نیاز است برای احداث آنها تلاش بیشتری شود.
فخری با اشاره بر ضرورت شناسایی و اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محورهای این استان با هدف کمک به تداوم کاهش تصادفات جاده‌ای تاکید کرد و گفت: یکنواختی و کویری بودن جاده‌های استان از جمله علل بروز تصادفات جاده‌ای و خصوصاً واژگونی‌ها در استان است که باید برای آن چاره‌جویی شود.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد استراحت‌گاه‌های موقت در طول محورهای این استان افزود: ایجاد این استراحت‌گاه‌ها و پیش‌بینی اماکنی برای استراحت و توقف مسافران و زوار امام رضا (ع) می‌تواند به کاهش میزان خستگی رانندگان که از دلایل تصادفات در این محورها است کمک شایانی کند.
معاون عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت بسترسازی برای ارائه صنایع دستی و محصولات استان در استراحت‌گاه‌های موقت بین‌راهی تاکید کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که گردشگران و زوار در این مسیرها، توقف بیشتری داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز