شب گذشته:

استاندار خراسان جنوبی از بخش های ایزوله بیمارستان ولیعصر بیرجند بازدید کرد

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۶:۰۴
کد خبر: ۹۷۰۹۷۴
استاندار خراسان جنوبی از بخش های ایزوله بیمارستان ولیعصر بیرجند بازدید کرد
به منظور بررسی شرایط موجود از بخش‌های اورژانس، آی سی اورژانس، ایزوله عفونی تنفسی و بخش عفونی بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی شامگاه جمعه در این بازدید که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز حضور داشتند، به منظور بررسی شرایط موجود از بخش‌های اورژانس، آی سی اورژانس، ایزوله عفونی تنفسی و بخش عفونی بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند بازدید کرد.

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و تصمیمات ستاد پیشگیری از بحران در استان خراسان جنوبی بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند مرکز اصلی پذیرش و بستری بیماران مشکوک به کرونا انتخاب و تجهیز شده است.

۲ دستگاه ایزوله فشار منفی و ۲ دستگاه ضدعفونی کننده سطوح روز چهارشنبه هفتم اسفند با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، در بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند مستقر و نصب شده است که با استفاده از پلاسمای سرد برای پاکسازی محیط موثر بوده و از انتقال عفونت نیز جلوگیری می‌کند.

نمونه‌های مشکوک به کرونا در استان تاکنون به تهران ارسال شده اما تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه ویروس‌ شناسی به منظور تشخیص ویروس کرونا نیز خریداری و روز گذشته وارد بیرجند شد که به زودی آزمایشگاه بیمارستان ولی عصر نیز راه‌اندازی می‌شود و نیازی به ارسال نمونه به تهران نخواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند، از پرسنل و کادر درمانی که در این مقطع حساس، ایثارگرانه و شبانه‌روزی در جهت صیانت از سلامت مردم تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

در حال حاضر ۵۰۰ مرکز بهداشتی درمانی استان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در آمادگی کامل قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز