منفی بودن دومین نمونه تست کرونا در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۷:۴۷
کد خبر: ۹۷۱۰۰۳
منفی بودن دومین نمونه تست کرونا در خراسان جنوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دومین نمونه از نمونه‌های تست آزمایشگاهی ارسالی به تهران هم که مربوط به یکی از شهرستان‌ها بود، منفی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، دهقانی رئیس دانشگاه علومپزشکی بیرجند با بیان اینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در استان مشاهده نشده است افزود: از ساعتی پیش تجهیزات راه اندازی آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا به خراسان جنوبی وارد شد.
رئیس بیمارستان علوم پزشکی استان گفت: امیدواریم در چند روز آینده این آزمایشگاه راه اندازی شود.
دهقانی افزود: امروز همچنین اولین محموله لوازم مصرفی مورد نیاز بیمارستان‌ها شامل ماسک‌های سه لایه، N ۹۵ و بسته‌های محافظت فردی وارد استان شد که فردا در بیمارستان‌های استان برای استفاده کارکنان بیمارستان توزیع می‌شود.
رئیس بیمارستان علوم پزشکی استان با بیان اینکه در فصل زمستان تعداد بیماران تنفسی نسبت به فصول دیگر سال همواره بیشتر است افزود: بیماران تنفسی همچون بیماران مبتلا به آسم در فصل زمستان با مشکلات تنفسی روبرو هستند که در ورود به بیمارستان‌ها در ابتدای ورود از دیگر بیماران، جدا و اقدامات اولیه در مورد آنها در صورت مشکوک شدن به ویروس کرونا انجام می‌شود.
دهقانی افزود: این افراد در صورت لزوم در بخش‌های مخصوص و در غیر این صورت پس از دریافت درمان‌های معمول از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز