مدیرکل خبرداد؛

عملیات ضدعفونی در ادارات پست استان مرکزی انجام شد

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۲:۰۴
کد خبر: ۹۷۱۰۸۱
عملیات ضدعفونی در ادارات پست استان مرکزی انجام شد
مدیرکل پست استان مرکزی گفت: فرآیند ضدعفونی باجه قبول مرسوله و بخش عملیات ادارات پست این استان و کامیون‌های حامل محموله پستی در تمامی شهرستان‌ها علیه ویروس کرونا 2 بار در روز انجام می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، محمد عباسی افزود: امکانات لازم برای ضدعفونی و گندزدایی فراهم شده است و  این اداره کل به‌عنوان نهاد خدمات‌رسان که محل مراجعه مردم است، اقدامات پیشگیرانه‌ای برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته است.

مدیرکل پست استان مرکزی گفت:  سه طیف کارمندان باجه قبول، نامه رسان‌ها و مشتریان مواجه مهمترین ارکان انسانی فعال در پست را شامل می‌شود که اقدامات ضدعفونی در راستای حفظ سلامت آنان است.

عباسی افزود با توجه به اینکه اغلب مرسوله‌های پستی از این استان به مناطق دیگر و یا از استان‌های مختلف به استان مرکزی ارسال می‌شود و احتمال انتقال آلودگی وجود دارد به همین منظور تمامی مرسوله‌ها با دقت نظر گندزدایی می‌شود.

وی اظهار داشت: تمامی اقلام و لوازم بهداشتی برای کارکنان باجه‌های قبول و توزیع کنندگان مرسولات پستی استان تامین شده و در اختیار متصدیان قرار گرفته شده است.

مدیرکل پست استان مرکزی درباره مبادلات پستی با کشورهای خارجی به ویژه چین که مرکز شیوع کرونا است، گفت: با توجه به اینکه امکان لغو مبادلات پستی بین‌المللی وجود ندارد در فرودگاهامام خمینی (ره) بخش دریافت و ارسال مرسولات خارجی 2 نوبت در طول شبانه روز ضدعفونی می‌شود.

عباسی افزود: پست استان مرکزی در خصوص ضدعفونی بسته‌های پستی فقط امکان میکروب‌زدایی از سطح خارجی بسته‌ها را داشته و امکان ضدعفونی محتوای داخلی بسته‌ها وجود ندارد که می‌طلبد در این زمینه شهروندان اقدامات پیشگیرانه لازم را برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری انجام دهند.

وی  گفت: با انجام این اقدامات هیچ‌گونه نگرانی برای شیوع این ویروس از طریق آلوده بودن مرسولات پستی خارجی وجود ندارد.

مدیرکل پست استان مرکزی اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای کارکنان شرکت ملی پست به ویروس کرونا گزارش نشده است.

عباسی ادامه داد: با توجه به اینکه اسفند ماه به دلیل شرایط پایان سال کار ادارات پست بسیار زیاد  است و برای جلوگیری از کاهش کیفیت خدمات‌رسانی به مردم، امکان مرخصی دادن به پرسنل و یا تعطیلی واحدهای پستی وجود ندارد و در صورتی که هر کارمند علایمی از سرماخوردگی داشته باشد، مرخصی برای استراحت مطلق دریافت می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز