تهاتر ۳۱میلیارد ریال اوراق تسویه خزانه در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۴:۰۸
کد خبر: ۹۷۲۰۴۸
تهاتر ۳۱میلیارد ریال اوراق تسویه خزانه در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:۳۱میلیارد ریال اوراق تسویه خزانه از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان تهاتر شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ محمد علی غفاری، مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این میزان بدهی در قالب ۱۱پرونده مالیاتی فعالان اقتصادی با مطالبات دولتی در کهگیلویه و بویراحمد تسویه شد.

او از تشکیل ۳۱پرونده اوراق تسویه خزانه در سال جاری به منظور تسویه بدهی دولت به اشخاص حقیقی ،حقوقی و اخذ مالیات معوق این افراد در سال جاری در استان خبر داد و افزود: تا پایان سال با انجام بخشی از پرونده های تشکیل شده در حال اجرا، میزان تسویه اوراق خزانه در استان افزایش خواهد یافت.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد فعالان اقتصادی استان را به استفاده از ظرفیت اوراق تسویه خزانه برای پرداخت مالیات و مطالبات معوق خود از دولت فرا خواند.

او بیان کرد:در سال ۱۳۹۷حدود ۷۳میلیارد ریال اوراق خزانه در کهگیلویه و بویراحمد تسویه شد.

در سال۹۸ در تبصره ۵قانون بودجه میزان اعتبار اوراق تسویه خزانه از ۲هزار میلیارد تومان سال ۹۷به پنج هزار میلیارد تومان افزایش یافت .

قانون تهاتر باعث شد که پیمانکاران نسبت به دریافت مطالبات خود از دولت و نیز پرداخت دیون مالیاتی خود در فرآیندی مطلوب اقدام کنند.

کهگیلویه و بویراحمد دارای هشت شهرستان و ۱۷ شهر است و حدود ۷۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

این استان ۵۰ هزار مودی مالیاتی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز