گرم شدن هوای کرمانشاه تا پایان

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۳:۵۴
کد خبر: ۹۷۲۰۸۰
گرم شدن هوای کرمانشاه تا پایان
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بعدازظهر فردا تا پایان هفته با استقرار شرایط پایدار در جو منطقه، هوای استان یک مقدار گرم‌تر می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ شهناز حق‌پرست، اظهار داشت: تحت تاثیر موج مستقر در سطح منطقه، هوای استان امروز ابری به تدریج با کاهش ابر در پاره‌ای از نقاط با بارش خفیف باران همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: هر چند عمده بارش‌ها را پشت‌سر گذاشتیم، اما فعالیت سیستم به شکل ضعیف‌تر تا اواخر وقت امروز تداوم دارد، اگر بارشی برای سطح استان باشد غالبا به شکل پراکنده خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: فردا کاهش نسبی هوا طی ساعات شب و در پاره‌ای ازنقاط مه صبحگاهی مهمترین پدیده‌های جوی قابل انتظار در سطح استان خواهد بود.

حق‌پرست گفت: از بعدازظهر فردا تا پایان هفته با استقرار شرایط پایدار در جو منطقه ضمن اینکه هوای استان یک مقدار گرم‌تر می‌شود بارش قابل توجهی را تا شنبه هفته آینده برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌کنیم.

وی دمای هوای کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته را بین حداقل پنج و حداکثر 19 درجه سانتی‌گراد اعلامکرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای 22 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان سنقر با کمینه دمای صفر درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز