پلیس بوشهر: دستگیری چند نفر که شایعه ویروس کرونا را منتشر کردند

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۰:۳۱
کد خبر: ۹۷۲۶۰۲
پلیس بوشهر: دستگیری چند نفر که شایعه ویروس کرونا را منتشر کردند
فرمانده انتظامی استان بوشهر از آمادگی کامل پلیس برای خدمت رسانی به مردم و جامعه در راستای پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سردار خلیل واعظی گفت: فرماندهی انتظامی استان بوشهر آمادگی دارد تمامی ظرفیت‌های خود را برای خدمت رسانی به مردم و کمک به سازمان‌هایی که برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند، به کار گیرد.

او ادامه داد: برقراری امنیت مطلوب برای همه هموطنان از جمله وظایف اصلی پلیس است که در این ایام اهمیت ویژه‌ای دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین تاکید کرد: پلیس فتا با رصد مداوم فضای مجازی، افرادی را که با تولید و انتشار شایعه در خصوص بیماری کرونا باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، شناسایی می‌کند و در همین زمینه تا کنون چند نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

واعظی، با اشاره به تشکیل چندین پرونده برای محتکران اقلام بهداشتی گفت:  با پیگیری و اقدام‌ پلیس‌های تخصصی و یگان‌های انتظامی با محتکران و افراد سودجو که اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند، برخورد جدی صورت می‌گیرد.

او به همکاری پلیس در ضدعفونی کردن معابر بوشهر نیز اشاره کرد و ادامه داد: صبح امروز یگان ویژه پلیس استان با همکاری آتش نشانی و شهرداری بوشهر اقدام به ضدعفونی و گندزدائی برخی خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر بوشهر کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از هموطنان خواست با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های پیشگیرانه، از توجه به مطالب غیر واقعی مطرح شده در فضای مجازی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، بپرهیزند و اخبار را فقط از طریق مرجع رسمی دنبال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز