در دیدار با اعضای انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گفته شد:

رکن اصلی توسعه گردشگری، توسعه حمل و نقل هوایی / طهماسبی: به دنبال جذب ایرلاین های جدید هستیم/ ببینید

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۳:۵۷
کد خبر: ۹۷۲۹۷۱
رکن اصلی توسعه گردشگری، توسعه حمل و نقل هوایی / طهماسبی: به دنبال جذب ایرلاین های جدید هستیم/ ببینید
مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: ورود و خروج گردشگر، تجار می تواند برای سرمایه گذار ایرلاین، دفاتر خدمات گردشگری و حتی مردم سود داشته باشد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان جنوبی، صبح امروز  انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان جنوبی با عظیم طهماسبی مدیرکل  فرودگاه های خراسان جنوبی دیدار و پیرامون توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری، فرهنگی، خدمات مسافرتی و فرودگاهی با یکدیگر تبادل نظر کردند.

در ابتدای نشست  بهمنش رئیس انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان جنوبی ضمن تبریک و انتصاب شایسته  طهماسبی مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: این انجمن طبق دستور وزیر  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایجاد شد. وی با اشاره به اینکه 35 دفتر خدمات گردشگری در استان فعال هستند گفت: تامین زیرساخت های حمل و نقلی یکی از اولویت های کاری دفاتر است و فرودگاه به عنوان یکی از مهمترین راه های حمل و نقل گردشگری در اولویت قرار دارد.

مهندس بهمنش با تاکید براینکه خراسان جنوبی سرزمین ناشناخته ها است بیان کرد: برای معرفی توانمندی های فرهنگی، جاذبه های گردشگری و جذب توریست باید بیش از این فعال باشیم و توسعه حمل و نقل هوایی می تواند ما را در معرفی این توانمندی ها بسیار کمک کند.

 

برای همکاری با دفاتر خدمات گردشگری آمادگی کامل داریم

در ادامه عظیم طهماسبی مدیرکل  فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: گردشگری می تواند حمل و نقل هوایی را هم توسعه دهد و فرودگاه خراسان جنوبی آمادگی هر گونه همکاری با دفاتر خدمات گردشگری را دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت دفاتر خدمات گردشگری می تواند توجه ایرلاین ها را هم جلب کند گفت: ورود و خروج گردشگر، تجار می تواند برای سرمایه گذار ایرلاین، دفاتر خدمات گردشگری و حتی مردم سود داشته باشد و شرکت فرودگاه های کشور و فرودگاه خراسان جنوبی به عنوان نماینده دولت در این بخش سرمایه گذاری های در تامین زیرساخت های هوایی داشته و در حال افزایش زیرساخت های فرودگاه بین المللی بیرجند هستیم.

انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی.jpg12

انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی4

انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی6

انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی1

نظر شما