تشکیل۳۶۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۵:۱۴
کد خبر: ۹۷۳۱۵۷
تشکیل۳۶۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر
معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی ۱۱ ماه امسال بیش از سه هزار و ۶۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ رضا جمالی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت و بازرسی از اصناف به صورت ویژه در دستور کار بوده است و طی ۱۱ ماهه امسال طی ۱۱ ماهه سال جاری ۶۹ هزار و ۶۱۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سراسر استان صورت گرفت.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: از این تعداد سه هزار و ۶۳۳ فقره منجر به تشکیل پرونده به ارزش حدوداً ۷۸ میلیارد و۳۶۲ میلیون ریال برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

جمالی با اشاره به ۶۹ هزار و ۶۱۱ فقره بازرسی انجام گرفته در استان تصریح کرد: بازرسی‌ها از نظر تعداد ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی گفت: طی این مدت تعداد پنج هزار و ۱۳۳ فقره بازرسی در خصوص کشف کالای قاچاق در استان صورت گرفته که منجر به تشکیل ۱۴۵ فقره صورتجلسه به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال شده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: اموال مکشوفه به انبار مدیریت فروش و جمع آوری اموال تملیکی استان تحویل شده است.

جمالی بیان کرد: در بازه زمانی ۱۱ ماهه ۹۸ تعداد سه هزار و ۱۰۹ فقره گشت مشترک بازرسی با حضور تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، فرمانداری در سطح بازار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این گشت‌ها منجر به تشکیل هزار و ۵۷۱ فقره پرونده تخلف به ارزش حدوداً ۱۴ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال و برای اجرای مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز