کشف محموله الکل صنعتی و کلینر در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۸:۱۵
کد خبر: ۹۷۵۲۲۴
کشف محموله الکل صنعتی و کلینر در خراسان جنوبی
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از کشف یک محموله الکل صنعتی و کلینر در بیرجند با همکاری نیروهای اداره کل اطلاعات استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  علی تهوری معاون بازرسی  سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی عنوان کرد: این محموله شامل پنج هزار و ۵۵۰ بطری نیم لیتری الکل صنعتی و یک هزار و ۷۵۰ بطری کوچک کلینر بوده که به مقصد بیرجند حمل شده است.

وی بیان کرد: این محموله در زمان کشف در حال تخلیه از یک دستگاه کامیون در داخل یک انبار بود که پرونده تخلف فرد مورد نظر تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال خواهد شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در این انبار همچنین فیلتر هوای خودرو در حال تولید بود که موضوع در دست بررسی تخصصی بازرسان قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند هر مورد مشکوک درخصوص احتکار کالاها را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تصریح کرد: بازرسی‌ها در این ایام به صورت مستمر و در قالب گشت مشترک در سطح استان ادامه دارد.

تهوری افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه کالا و خدمات بخصوص اقلام بهداشتی، مواد شوینده و ضدعفونی کننده با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

 

نظر شما