بازرسی از از واحد‌های صنفی و غیرصنفی

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۹:۱۳
کد خبر: ۹۷۵۷۷۸
بازرسی از از واحد‌های صنفی و غیرصنفی
۵ هزار واحد صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز در کردستان بازرسی شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از یکم اسفند ماه تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری در مجموع ۵ هزار و ۷۴۲ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی صورت گرفته است.بازرسی از از واحد‌های صنفی و غیرصنفی

محمد دره وزمی با بیان کشف ۳۳۷ مورد تخلف در این بازرسی‌ها، افزود: در این رابطه ۲۸۱ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.

دره وزمی گفت: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع ۴ میلیارد و ۲۲۸ میلیون و ۵۸۲ هزار ۹۲۰ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۲۷۲ مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آن‌ها ۴۰ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دره وزمی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، واحد‌های مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان گذاشته و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز