استاندار؛

مردم استان مرکزی نوروز خانه‌ بمانند / فرمانداران مکلف به استقرار در محل خدمت خود هستند / احتمال شیوع موج دوم کرونا در روزهای نخست فروردین‌ماه وجود دارد

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۹:۳۴
کد خبر: ۹۷۵۷۹۴
استاندار مرکزی گفت: سلامت و حفظ جان مردم در مقابل ویروس کرونا در این استان مقدم بر هر کاری است و برای ضررهای اقتصادی ناشی از این ویروس، پس از پشت سرگذاشتن شرایط فعلی، تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی با بیان تغییر نام این ستاد به ارایه ندادن خدمات سفر به مسافران در ایام نوروز افزود: هر سال در روزهای پایانی سال این ستاد برنامه‌های مختلفی برای استقبال از مسافران نوروزی داشت اما امسال به دلیل شرایط حاکم بر کشور نه تنها خدماتی به مسافران ارایه نمی‌شود، بلکه به دلیل حفظ سلامت مردم این استان و مسافران، ترددها با محدودیت جدی همراه می‌شود.

وی بیان کرد: انتظار است مردم فهیم استان مرکزی در ایام نوروز همه در خانه‌های خود بمانند و تا وضعیت سفید اعلام نشده به توصیه‌های پزشکی توجه کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: یکی از عوامل مهم در کاهش این ویروس قطع اجتماعات است و باید مردم تا حد امکان از ترددهای شهری نیز خودداری کنند.

آقازاده عنوان کرد: استان‌هایی که استان مرکزی را مقصد سفر داشته‌اند به هیچ عنوان به این استان تردد نکنند زیرا در بسیاری از شهرستان‌ها اجازه عبور هم به آنها داده نمی‌شود.

وی گفت: تمام محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌ها تنها برای حفظ سلامت مردم است و باید مردم در این راستا بیش از بیش کمک دهند تا این ویروس مهار شود.

استاندار مرکزی اضافه کرد: ویروس کرونا خسارت‌های اقتصادی زیادی را به جامعه و به ویژه بخش خصوصی وارد کرده که به طور قطع دولت در آینده نزدیک راهکارهایی برای کاهش بخشی از این خسارات ارایه می‌دهد.

آقازاده گفت: هر نوع مرخصی و ماموریت برای فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان مرکزی تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ممنوع است و فرمانداران مکلف به استقرار در محل خدمت خود هستند.

وی تصریح کرد: احتمال شیوع موج دوم این بیماری در روزهای نخست فروردین‌ماه وجود دارد و باید همه تدابیر در این راستا اندیشیده شود.

 

نظر شما