کمیته پشتیبانی مبارزه با بیماری کرونا در سمنان

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۱:۵۵
کد خبر: ۹۷۶۴۹۹
کمیته پشتیبانی مبارزه با بیماری کرونا در سمنان
جلسه کمیته پشتیبانی مبارزه با بیماری کرونا در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ معاون اقتصادی استاندار سمنان  در جلسه کمیته پشتیبانی مبارزه با بیماری کرونا گفت : واحدهای تولیدی استان باید برای تامین اقلام بهداشتی استان باید تلاش کنند و انتقال تولیدات بهداشتی استان به استان های دیگر باید با اجازه استانداری و دانشگاه های علوم پزشکی استان صورت گیرد .
عسگری افزود : در راستای تامین اقلام بهداشتی برای نانوایی ها باید این اقلام در اختیار اتحادیه های نانوایی قرار گیرد تا در بین نانوایی ها توزیع شود .
عسگری تصریح کرد : اقلام بهداشتی مورد نیاز بانک ها باید در اختیار کمیسیون هماهنگی بانک ها قرار گیرد تا در بین بانک ها توزیع شود.
معاون اقتصادی استانداری سمنان در راستای توزیع اقلام بهداشتی برای مردم افزود : اپلیکیشنی در حال تدوین است که موضوع توزیع خرد را از طریق خرید اینترنتی انجام می دهد که می تواند شکل مناسبی برای توزیع خرد اقلام بهداشتی باشد .
حسین رستم زاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت : مایع شست و شو برای تیم های کنترل جمعیت هلال احمر در ورودی شهر ها تاکنون تامین شده و از این پس نیز تامین می شود .
وی افزود : در زمینه تامین الکل برای واحد های تولیدی اقلام بهداشتی دچار مشکل هستیم که نیازمند تامین الکل این واحد ها هستیم .
رستم زاده تصریح کرد : توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی به صورت خرد روش مناسبی است که در دستور کار قرار می گیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز