عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی؛

اولویت همه تصمیم‌گیری‌ها  حفظ جان مردم است / بهترین تصمیم برای کنترل کرونا بستن مبادی شهری است

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۸:۵۲
کد خبر: ۹۷۷۰۰۶
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا بهترین تصمیم بستن و کنترل شدید مبادی ورودی و خروجی شهری است و باید با اقدامات سختگیرانه روند نگران کننده بیماری مهار شود.

به گزارش برنا از اراک ، سید مهدی مقدسی در پیامی که نسخه‌ای از ان در اختیار این خبرگزاری  قرار گرفت، از مردم شهرستان‌های اراک، خنداب و کمیجان درخواست کرد که هشدارها در خصوص ماندن در خانه را برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا جدی بگیرند و به جز موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

وی در بخشی از این پیام آورده است: در شرایط حساس کنونی اولویت همه تصمیم‌گیری‌ها  حفظ جان مردم است و ضمن ضدعفونی اماکن عمومی مناطقی که شیوع بالای ویروس کرونا را دارد باید بدون فوت وقت قرنطینه و  تعطیلی کامل اماکن عمومی کسب و کار در آن‌ها اعمال شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در بخشی از این پیام عنوان کرده است: همه می‌دانیم که  این روزها نه تنها ایران بلکه تقریبا اکثر کشورهای دنیا و حتی کشور های   توسعه یافته با موضوع کرونا درگیرند اما، نحوه مواجهه با این ویروس و شیوع  فراگیر آن در کشورهای مختلف متفاوت است، بنابراین استفاده از تجارب موفق سایر کشورها در کنترل نسبی ویروس در کوتاه‌ترین زمان ممکن اهمیت خاص دارد.

مقدسی اضافه کرده است: شیوع کووید ۱۹ ناخواسته در اکثر کشورها ایجاد شده و آنچه اهمیت دارد مشارکت فراگیر مردم در همه زمینه پیشگیری از شیوع سریع بیماری و قطع کردن زنجیره انتقال ویروس است.
وی در بخشی از این پیام با قدردانی از مدافعان سلامت اظهار داشت:  کادر درمانی و خدماتی مرتبط جان بر کف در خط مقدم مبارزه با این بیماری ایستاده‌اند و از مسئولان امر انتظار است که با هر شکلی که شده مواد، تجهیزات و وسایل مورد نیاز درمان را تامین کنند.
 بر اساس آمار رسمی وزارت بهداشت و درمان آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی تا روز ۲۲ اسفند به ۵۳۵ نفر رسیده که ۸۸ مورد جدید در شبانه روز اخیر بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز