امروز رخ داد؛

آیت الله اراکی از زحمات جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر کرد

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۸:۳۱
کد خبر: ۹۷۸۰۲۵
آیت‌الله «محسن اراکی» نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی این استان در خدمات‌رسانی به بیماران تقدیر کرد.

به گزارش برنا از اراک ، در این پیام که نسخه‌ای از آن روز یکشنبه در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، آمده است: خداوند مهربان و حکیم را سپاس می‌‌گوییم که ملت بزرگ ایران را در امتحان‌های گوناگون توفیق عنایت فرمود تا با سربلندی و سرافرازی دوره آزمایش را پشت سر بگذارد.

در ادامه این پیام آمده است: امتحان اخیر انتشار بیماری کرونا نیز امتحانی است که ملت بزرگ ایران با پیروزی به یاری و لطف خداوند مهربان و کریم از آن خواهد گذشت و در این میان انسان‌های بزرگی که بیشترین نقش را در این توفیق بزرگ و پیروزی عظیم داشتند، بیش از سایرین می‌‌درخشند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در این امتحان اخیر همه مردم به ویژه مسوولان و دست ‌اندرکاران خدمات درمانی بیش از پیش درخشیدند و اینجانب وظیفۀ خویش می‌‌دانم از همه کسانی که در این جهاد عظیم نقش ایفا کردند، قدردانی کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در استان مرکزی کادر پزشکی و درمانی، پزشکان ایثارگر و پرستاران فداکار و استاندار، و کادر اداری و نیروهای سپاه و بسیج مردمی و نیروی انتظامی و روحانیت معظم و پیشتاز و بسیاری دیگر از اقشار جامعه به‌‌ویژه دست‌ اندرکاران رسانۀ ملی با فداکاری و شکیبایی و ایثار به کمک دردمندان و گرفتاران این بیماری شتافتند.

در ادامه این پیام ذکر شده است: اینجانب از همه این عزیزان بزرگوار و فداکار تشکر و قدردانی می‌کنم و برای عزیزانی که در این جریان جان خود را از دست دادند از خداوند بزرگ علو مرتبه و مغفرت و رحمت مسألت می‌کنم و برای بازماندگانشان از خداوند کریم اجر جزیل و صبر جمیل خواستارم.

 

نظر شما