دادستان عمومی و انقلاب اراک؛

طرح سوختگیری توسط اپراتورهای پمپ‌های بنزین لازم الاجراست

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۹:۰۳
کد خبر: ۹۷۸۴۴۱
طرح سوختگیری توسط اپراتورهای پمپ‌های بنزین لازم الاجراست
دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: عملیات سوخت‌گیری در جایگاه‌های بنزین استان مرکزی با هدف پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، باید از توسط اپراتورها انجام شود.

به گزارش برنا از اراک ، عباس قاسمی افزود: طرح سوختگیری توسط اپراتورهای پمپ‌های بنزین از مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی لازم الاجراست.

وی ادامه داد: هفته گذشته یکی از جایگاه‌های سوخت در اراک به همین دلیل برای مدت یک روز مهر و موم شد و بعد از تامین نیروهای مورد نیاز فعالیت خود را از سر گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب اراک اضافه کرد: مصوبه سوخت‌گیری توسط اپراتورهای پمپ بنزین‌ها از طریق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان به تمام جایگاه‌های سوخت ابلاغ شده و در صورت بی‌تفاوتی نسبت به این مساله مهم،جایگاه‌های متخلف مهر و موم می‌شوند.

قاسمی یادآوری کرد: تعطیلی تمامی مراکز عرضه قلیان، پیگیری مقدمات لازم برای افزایش تولید واحدهای مواد ضد عفونی کننده، سازماندهی پنج تیم نظارتی نامحسوس برای نظارت بر تولید و توزیع به قیمت مصوب مواد ضدعفونی کننده، نظارت گسترده بر فعالیت داروخانه‌ها در توزیع اقلام بهداشتی به مردم از دیگر اقدامات دستگاه قضایی  در استان مرکزی در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز