آمار عصر دوشنبه:

تعداد کرونایی ها ۱۰۷ نفر / ۱۲ فوتی در شهرستان های طبس و بیرجند

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۵:۵۱
کد خبر: ۹۷۸۶۴۴
تعداد کرونایی ها ۱۰۷ نفر /  ۱۲ فوتی در شهرستان های طبس و بیرجند
دهقانی بیان کرد: متاسفانه تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا در استان به ۱۲ مورد افزایش پیدا کرده که از این تعداد هفت نفر مربوط به شهرستان بیرجند و پنج نفر شهرستان طبس است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمد دهقانی فیروزآبادی عصر دوشنبه درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: از مجموع ۳۴۹ آزمایش که تاکنون انجام دادیم، پاسخ ۲۴۲ مورد منفی و ۱۰۷ مورد مثبت بوده است. وی بیان کرد: امروز ۷ مورد مثبت جدید کرونا داشتیم که از این تعداد ۶ مورد مربوط به شهرستان بیرجند و یک مورد هم شهرستان درمیان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از مجموع موارد مثبت کرونا در خراسان جنوبی ۳۴ بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند و ۶۱ نفر بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

وی افزود: متاسفانه تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا در استان به ۱۲ مورد افزایش پیدا کرده که از این تعداد هفت نفر مربوط به شهرستان بیرجند و پنج نفر شهرستان طبس است. دهقانی اظهار داشت: ۲ فوتی جدید ۲ فرد ۹۴ ساله و ۹۱ ساله هستند.

وی درباره تعداد کل بیماران به تفکیک شهرستان‌ها گفت: تاکنون در شهرستان بیرجند ۴۷ مورد، شهرستان طبس ۱۶ مورد، شهرستان قاینات ۱۳ مورد، شهرستان زیرکوه ۱۳ مورد، شهرستان فردوس ۱۰ مورد، شهرستان درمیان سه مورد، شهرستان سرایان ۲ مورد، شهرستان بشرویه ۲ مورد و شهرستان سربیشه یک مورد مثبت کرونا داشتیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنین به اجرای طرح غربالگری افراد مشکوک به کرونا در کشور و استان اشاره کرد و افزود: مردم با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir پرسشنامه مربوطه را تکمیل کنند.

وی بیان کرد: تا ظهر امروز ۹۴ هزار و ۶۱۲ خانوار در استان خراسان جنوبی مورد غربالگری قرار گرفتند و امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم همه افراد را غربالگری کنیم.

تعداد کل مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی تا دیروز (یکشنبه) ۱۰۰ نفر بود و تاکنون ۹ شهرستان از ۱۱ شهرستان استان درگیر با کرونا شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز