با پیگیری های استاندار:

بهره‌مندی ۶۹ روستای خراسان جنوبی از عواید فروش سوخت / مبلغ ۷۱۴ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارهای ساکن در مناطق مرزی

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۷:۲۴
کد خبر: ۹۷۹۲۷۰
بهره‌مندی ۶۹ روستای خراسان جنوبی از عواید فروش سوخت / مبلغ ۷۱۴ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارهای ساکن در مناطق مرزی
مشیرالحق عابدی گفت: در این مرحله نیز مشابه مراحل گذشته، مبلغ ۷۱۴ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارهای ساکن در مناطق مرزی استان واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مشیرالحق عابدیمعاون اقتصادی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: عواید حاصل از فروش سوخت، عیدی استاندار خراسان جنوبی به مرزنشینان امروز (چهارشنبه) به حساب سرپرستان خانوارهای ساکن در مناطق مرزی واریز می‌شود.

وی گفت: در این مرحله نیز مشابه مراحل گذشته، مبلغ ۷۱۴ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارهای ساکن در مناطق مرزی استان واریز می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر پیگیری‌های استاندار برای افزایش جامعه برخوردار از این طرح حمایتی اظهار داشت: آمار خانواده‌های مشمول این طرح نسبت به مرحله قبلی چهار درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: میزان پرداختی‌های دولت در قالب عواید حاصل از فروش سوخت مرزنشینان طی سال های ۹۴، ۹۵، ۹۶ و ۱۰ ماه اول سال ۹۷ (۴۶ ماه) به میزان یک سوم مبلغی است که از بهمن ۹۷ تا اسفند ۹۸ (۱۴ ماه) بوده است.

عابدی گفت: مراحل پرداختی این طرح حمایتی هم طی این مدت ۱۴ ماه به نسبت ۴۶ ماه گذشته، ۲ برابر شده است.

وی افزود: طی سال‌های ۹۴، ۹۵، ۹۶ و ۱۰ ماه اول سال ۹۷ چهار مرحله و از بهمن ۹۷ تا اسفند ۹۸، هشت مرحله واریزی به حساب مرزنشینان صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد که با تلاش و پیگیری‌های استاندار، پرداخت عواید حاصل از فروش سوخت مرزنشینان همچنان ادامه داشته باشد.

وی از مرزنشینان خواست با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاکید متخصصان بر ماندن در خانه و عدم استفاده از وجه نقد، نسبت به هزینه‌کرد وجوه در اختیار به صورت غیرحضوری اقدام کنند.

مرحله قبلی عواید حاصل از فروش سوخت، اواخر بهمن ماه به حساب مرزنشینان واریز شد.

 

نظر شما