معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

روند توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی در استان سمنان مطلوب است

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۸:۱۳
کد خبر: ۹۷۹۴۲۵
روند توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی در استان سمنان مطلوب است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: روند توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی در استان سمنان برای مقابله با کرونا ویروس با همکاری دستگاه‌های اجرایی شایسته مطلوب است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حشمت‌الله عسگری روز چهارشنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: توزیع متمرکز اقلام بهداشتی به گونه است که تولیدات داخل استان و کالاهای بهداشتی که به دست دانشگاه‌های علوم پزشکی استان می‌رسید به صورت اینترنتی در اختیار مردم قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در کنار توزیع اینترنتی، سامانه پیامکی و تلفنی برای توزیع متمرکز اقلام بهداشتی در استان در نظر گرفته شده است که با تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی روند اجرای این طرح به خوبی انجام می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: ۲۰ درصد از تولیدات استان سمنان باید در خود استان مصرف شود و واحدهای تولیدی باید به این رویکرد قانونی و اجرایی برای تامین اقلام بهداشتی توجه کنند.
عسگری گفت: تمام توان برای تامین زیرساخت برای توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی در استان سمنان به کار گرفته شده است و این طرح رویکردی مثبت برای مقابله با کرونا ویروس در استان است.

منبع: روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز