معاون فرهنگی و امور جوانان در پیام تبریک سال جدید به جوانان:

امیدواری به قدرت الهی و در کنارهم بودن رمز موفقیت است

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۴:۵۵
کد خبر: ۹۷۹۷۱۳
امیدواری به قدرت الهی و در کنارهم بودن رمز موفقیت است
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، فرا رسیدن بهار و نوروز ۹۹ را پیشاپیش تبریک گفت.

به گزارش برنا اکبر نگاهی در پیام تبریک نوروز ۹۸ اظهار داشت:به یاد و نام دگرگون کننده حالها

 یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

 

آمدن نوروز و آغاز فصل بهار که با تغییر و تحول طبیعت همراه است، سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن به به در می آورد و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.

در حالی نوروز و آغاز سال  یکهزار وسیصد و نود و نه  را با دعای خیر عزیزان آغاز میکنیم که سالی سخت را پشت سر گذاشتیم و در حال مبارزه با بحران کرونا هستیم. 

آنچه تحمل سختی ها را آسان می نماید اتکا به ایزد منان و ائمه معصومین (ع)، در کنارهم بودن و امیدواری است.

یقینا سال جدید را با اتکا به خدای عز وجل و توسل به اولیای او و حضرت موسی کاظم (ع) آغاز می کنیم تا نسیم نوروزی تحول احوال و تقلب دلها و بصیرتها را به هموطنانم بویژه جوانان متعهد و متخصص سرزمینم نوید دهد.

سال جدید را به همه استانی های غیورم اعم از جوانان ،ورزشکاران و کارکنان معزز  که در راه اعتلای امور فرهنگی ، ورزشی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می نمایند، تبریک و تهنیت عرض نموده و  از خداوند سبحان سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت مسئلت نموده و ایّامی نیک و پربار را  برای خانواده بزرگ و  معّزز اداره کل ورزش وجوانان استان و سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل آرزومندم.

امید است در پرتو عنایات خداوند منان و توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در سایه رهنمودهای خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با همدلی و همفکری و هم افزایی جوانان وجامعه ورزش استان  سالی همراه با عزت ، موفقیت و سربلندی در جهت پیشرفت و توسعه فرهنگی ،ورزشی ومدنی داشته باشیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز