در اثر ورود مسافران به خراسان جنوبی منجر شد:

شناسایی ۱۵ مورد جدید کرونا در خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۳۹:۱۹
کد خبر: ۹۸۰۳۴۳
شناسایی ۱۵ مورد جدید کرونا در خراسان جنوبی
کیانوش جهانپور بیان کرد: ۱۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد و جمع بیماران کرونایی در این استان به ۱۷۸ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز (یکشنبه) موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان‌ها را اعلام کرد که آمار مربوط به خراسان جنوبی ۱۵ مورد است.

کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و براساس یافته‌های آزمایشگاهی، یک هزار و ۲۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و تا امروز ۲۱ هزار و ۶۳۸ بیمار مبتلا به این بیماری در کشور گزارش شده است.

تعداد موارد مثبت کرونا در خراسان جنوبی تا روز جمعه (اول فروردین) ۱۶۳ نفر و فوتی‌ها ۱۵ نفر اعلام شد.

آمار مبتلایان به کرونا در این استان دیروز ثابت ماند و رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شامگاه شنبه گفت: روز گذشته به خاطر اینکه آزمایشگاه ویروس شناسی نیاز به گندزدایی و عفونت‌زدایی کامل داشت آزمایشات را انجام ندادند و این کار انجام شد.

محمد دهقانی فیروزآبادی اضافه کرد: مجدد از امروز (شنبه) آزمایش‌ها را شروع کردند که تا انتهای شب نتایج آزمایش‌های انجام شده، مشخص می‌شود و فردا (یکشنبه) در آمارهای جدید اعلام خواهد شد و احتمالا آمار فردا ۲ روزه خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز