پذیرش مسافران پیگرد قانونی دارد

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۲:۴۱
کد خبر: ۹۸۰۷۸۵
پذیرش مسافران پیگرد قانونی دارد
دادستان مرکز استان سمنان: پذیرش مسافران در سمنان پیگرد قانونی دارد و با افراد متخلف با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ شریف ابراهیمی افزود: طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تهدید علیه بهداشت عمومی جرم محسوب شده و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.
وی ادامه داد: اسکان و پذیرش مسافران در شرایطی فعلی موجب شیوع ویروس کرونا شده و  تهدیدی برای سلامت و بهداشت جامعه محسوب می‌شود و براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با افراد متخلف برخورد قاطع می‌شود.
وی بیان کرد: سربازان گمنام سلامت و مسوولان برای شکست ویروس کرونا به صورت شبانه‌روزی مشغول تلاش هستند و پذیرش مسافران در واقع بی ثمر کردن تلاش‌ها در کنترل شیوع ویروس کرونا در استان سمنان است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تاکید کرد: اجاره موقت خانه و اسکان مسافران و رهگذران در استان سمنان ممنوع بوده و با افراد متخلف با جدیت برخورد می‌شود.
وی با بیان اینکه اماکن گردشگری، هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان سمنان برای کنترل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند و هیچ گونه خدمت رسانی به کسانی که به استان سمنان سفر کنند انجام نخواهد شد، تصریح کرد: از هموطنان عزیز در سراسر کشور تقاضا می‌شود در شرایط کنونی به این استان سفر نکنند و مردم استان را در کنترل شیوع کرونا کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز