در ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفت:

نجات ۱۵۶ نفر گرفتار از سیلابهای خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۲:۰۲
کد خبر: ۹۸۰۸۲۸
نجات ۱۵۶ نفر گرفتار از سیلابهای خراسان جنوبی
میرجلیلی خبرداد: 156 نفر گرفتار در سیلابهای ناشی از بارندگیهای شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی با کمک نیروهای امداد ، نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: از این تعداد افراد گرفتار شده در سیلاب های شبانه روز گذشته  با کمک نیروهای امداد ، 14 نفر از مرگ حتمی نجات پیدا کردند و 3 نفر مفقود شده نیز با تلاش نیروهای امداد در سلامت کامل به خانواده ها برگشتند.

میرجلیلی با بیان اینکه در این مدت 25 واحد مسکونی هم دچار آبگرفتگی شده بود که مشکل آنان رفع شد ، افزود: 30 راس دام نیز به علت نامناسب بودن محل نگهداری دام ها ، تلف شدند و تعدادی از قنات های کشاورزی نیز در سطح استان دچار خسارت شده است و برخی از باغ ها و خودروها نیز به علت بارش تگرگ خسارت دیدند.

وی از کاهش شدید خسارات ناشی از بارندگی های دو روز گذشته در استان خبرداد و گفت: خوشبختانه به دلیل اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی به موقع صداوسیمای استان با توجه به اینکه 11 شهرستان از این بارش ها برخوردار بود به گونه ای که در برخی نقاط بارش تا 50 میلیمتر هم رسید ولی با توجه به حجم بارش ها ، میزان خسارات کاهش زیادی داشته است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه 93 تیم امدادی_ عملیاتی در حال آماده باش بودند، افزود: پس از بارندگی ها 23  گروه برآورد خسارت به صورت تخصصی ، خسارت های ناشی از بارندگیها را در استان برآورد خواهند کرد که اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز