گفتگوی نوروزی برنا با مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی

اجرای مستر پلن ورزش خراسان جنوبی در سال ۹۹ / کسب سهمیه المپیک بزرگترین افتخار ورزش استان

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۶:۱۶
کد خبر: ۹۸۱۷۶۶
اجرای مستر پلن ورزش خراسان جنوبی در سال ۹۹ / کسب سهمیه المپیک بزرگترین افتخار ورزش استان
برای اولین بار طرح مستر پلن ورزش خراسان جنوبی با نگاه مسابقات 2026 آسیایی و المپیک جوانان را پیگیری و رونمایی خواهیم کرد.وی ادامه داد: در همین راستا از 12 رشته ورزشی قهرمانی در دو اولویت آسیایی و المپیک و در سه دوره گذشته مورد پایش قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در آخرین گفتگوی اختصاصی خود با برنا گفت: یکی از برزگترین افتخارات ورزش خراسان جنوبی توسط نجمه خدمتی بانوی تیرانداز استان رقم خورد.وی با اشاره به اینکه این بانو توانست سهمیه المپیک 2020 توکیو را از آن خود کند عنوان کرد: امیدواریم ایشان بتوانند با تجربه قبلی که دارند یکی از مدال آوران این رشته در المپیک باشند.

عزیزی افزود: در راستای تسعه دیپلماسی عمومی ورزش و جوانان خراسان جنوبی وزیر ورزش و جوانان در سال گذشته 2 بار و 5 معاون وزیر و بیش از 10 مدیرکل ستادی وزارت ورزش به خراسان جنوبی سفر کردند.

وی با اشاره به  توسعه زیرساخت های ورزشی استان بیان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام، مصوبات سفر استاندار از مهمترین برنامه های ما بوده است که خوشبتانه توانستیم 12 پروژه ورزشی در 5 شهرستان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.  مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: در سال 99 با حمایت های استاندار و وزارت ورزش و جوانان 3 پروژه استخر سرپوشیده در شهرستان های خوسف، سربیشه و بشرویه به بهرداری خواهیم رساند. حسن عزیزی از بهره برداری 10 زمین چمن مصنوعی در سال 99 خبرداد و بیان کرد: 5 سالن ورزشی چند منظوره، یک سالن ورزشی سقف کوتاه در سالجاری افتتاح خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید براینکه سالن های چند منظوره جهش خوبی در توسعه ورزش بانوان خواهد داشت خاطرنشان کرد: برای اولین بار طرح مستر پلن ورزش خراسان جنوبی با نگاه مسابقات 2026 آسیایی و المپیک جوانان را پیگیری و رونمایی خواهیم کرد.وی ادامه داد: در همین راستا از 12 رشته ورزشی قهرمانی در دو اولویت آسیایی و المپیک و در سه دوره گذشته مورد پایش قرار گرفته است.

وی گفت: در این طرح پایش مقام آوران آسیایی در رده های پایه و نوجوانان مورد توجه قرار گرفته که بتوانیم با پشتوانه سازی تیم ملی با نگاه فرامرزی و کسب مدال در مسابقات بین المللی،جهانی و آسیایی این ورزشکاران را تقویت کنیم. وی ادامه داد: این مسابقات شامل: هانژوچین، مسابقات المپیک جوانان سنگال 2022 ، المپیک 2024، مسابقات ناگویا 2026 است که امیدواریم با یک تمرکز جدی و همه امکانات ورزشی استان بتوانیم در رشته های ورزشی توانمند خراسان جنوبی سرمایه گذاری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآورشد: طرح مستر پلن مانع توسعه دیگر رشته های ورزشی نخواهد شد و آنها را در بعد حرفه ای و همگانی تقویت خواهیم کرد.

حسن عزیزی به حوزه جوانان اشاره کرد  و از افزایش 45 درصدی اعتبارات حوزه جوانان خبرداد.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش کاهش اعتبارات  اما در حوزه جوانان افزایش اعتبارات را شاهد هستیم عنوان کرد: نوع نگاه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و به ویژه معاون جوانان وزارت تاثیربسزایی در افزایش اعتبارات سمن های خراسان جنوبی دارد.

وی با تاکید براینکه سمن ها نقش بسزایی در پیاده سازی گام دوم انقلاب خواهند داشت خاطرنشان کرد: در سال 99 سمن های خراسان جنوبی حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت که امیدواریم در دومین دوره انتخابات مجمع ملی سمن ها، خراسان جنوبی جایگاه و کرسی خوبی را داشته باشد. 

وی تاکید کرد: در سال 99 ستادهای ساماندهی امور جوانان استانی و شهرستانی را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز