با حضور در بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند:

زیارت بیماران کرونایی و مدافعان سلامت با پرچم حرم امام رضا ع / توزیع غذای حرم رضوی در بین بیماران کرونایی خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۹:۱۸
کد خبر: ۹۸۲۰۶۷
زیارت بیماران کرونایی و مدافعان سلامت با پرچم حرم امام رضا ع / توزیع غذای حرم رضوی در بین بیماران کرونایی خراسان جنوبی
امام جمعه موقت بیرجند همچنین در بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند از بیماران کرونایی عیادت و با اهدای بسته‌های متبرک، بهبودی آنان را از خداوند مسالت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی به همراه جمعی از خدام حرم حضرت امام رضا (ع) با حضور در بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند از تلاش‌های خالصانه و متعهدانه کادر درمانی و بهداشتی این بیمارستان در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا، تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت بیرجند همچنین در بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند از بیماران کرونایی عیادت و با اهدای بسته‌های متبرک، بهبودی آنان را از خداوند مسالت کرد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی هم با اشاره به برگزاری طرح نسیم مهر رضوی گفت: با مدیریت تولیت آستان قدس رضوی و بنیاد برکت امام رضا (ع) ۵۴۰ غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌ ولی عصر (عج) و دیگر شهرستان‌های درگیر با بیماری کرونا توزیع شد.

محمدعلی ابراهیمی این اقدام را موجب دلگرمی و شادی بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمانی عنوان کرد و افزود: ۳۰۰ پرس غذا در بیمارستان ولی‌ عصر و ۲۴۰ پرس غذا نیز در سایر بیمارستان‌ها توزیع شد.

وی بیان کرد: علاوه بر بیماران درگیر با کرونا ویروس، تمامی کادر درمانی از جمله پزشکان، پرستاران، بهیاران، نیروهای خدماتی از غذای تبرکی امام رضا (ع) بهره‌مند شدند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی همچنین از توزیع بسته‌های متبرک نمک، نبات، گلاب، دعای امین‌الله و حرز امام رضا (ع) بین کادر درمان و بیماران کرونا خبر داد و گفت: عکس از حرم امام رضا نیز تقدیم مدافعان سلامت و بیماران شد.

وی گفت: در این طرح تلاش کردیم از طریق ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی حال و هوای معنوی به بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها ببخشیم.

بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند مرکز اصلی پذیرش و بستری بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا است.

تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی روز جمعه هشتم فروردین با شناسایی ۱۲ مورد مثبت جدید، به ۲۵۱ نفر رسید.

این بیماری تاکنون ۲۳ فوتی در خراسان جنوبی داشته و تمامی ۱۱ شهرستان استان را درگیر کرده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز