مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبرداد:

ورزشکاران، پیشکسوتان و سمن های خراسان جنوبی بیانیه استاندار را لبیک گفتند / سمن های جوانان گل کاشتند

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۸:۲۲
کد خبر: ۹۸۲۳۷۹
ورزشکاران، پیشکسوتان و سمن های خراسان جنوبی بیانیه استاندار را لبیک گفتند / سمن های جوانان گل کاشتند
حسن عزیزی گفت: در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی مقام عالی دولت؛ پیشکسوتان، هیات های ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی طبق بیانیه محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی آن را لبیک گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی مقام عالی دولت پیشکسوتان، هیات های ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی  و طبق بیانیه محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی  آن را لبیک گفتند.

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نی در این راستا بیان کرد: در ایامی که خراسان جنوبی همانند سایر هم‌وطنان عزیزمان و بسیاری از نقاط جهان، درگیر مبارزه با بیماری کرونا ویروس بوده که متاسفانه  سلامت عمومی جامعه را به خطر انداخته است، جامعه ورزش و جوانان استان  همپای آحاد جامعه برای مقابله با این بحران و کاهش زنجیره انتقال این بیماری تلاش کرد.

وی گفت: از تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان و خانواده های محترم خواستاریم با توکل بر خداوند متعال ضمن رعایت اصول بهداشتی توصیه شده و دستورالعمل های ابلاغی، با ماندن در خانه و کاهش حضور در سطح جامعه از گسترش این بیماری جلوگیری نماییم.

عزیزی خاطرنشان کرد:  امیدواریم با طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا که قطعا با همکاری مردم فهیم، فرهیخته و موقعیت شناس استان خراسان جنوبی همراه خواهد بود بتوانیم این بحران را با کمترین آسیب پشت سر گذاشته و بتوانیم روزهای آینده را با شادمانی در کنار همدیگر قرار بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید براینکه سازمان های مردم نهاد جوانان استان همچون زمان های دیگر یار و یاور مردم و بازوی توانمندی برای دولت بوده اند تاکید کرد: از همان ابتدا برخی از سمن های جوانان استان در گروه های جهادی به پاکسازی محیط های شهری و برخی از سمن ها با اهدای بسته های غذایی و ضدعفونی کننده به خانواده های نیازمند وارد میدان شدند تا در حد توانشان از شیوع این ویروس مقابله کنند. وی در پایان از زحمات سمن ها تقدیر و ورزشکاران و پیشکسوتان که به عنوان گروه های مرجع اجتماعی هستند که به بیانیه استاندار لبیک گفتند تشکر کرد.

گفتنی است تاکنون سمن ها در شهرهای قائنات، بیرجند، زیرکوه، نهنبدان، سربیشه، طبس و فردوس فعالیت های چشمگیری در مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام دادند و قهرمانان همچون نجمه خدمتی تیرانداز تیم ملی، الهام پدید قهرمان صخره نوردی و دیگر قهرمانان استان در خانه به تمریناتشان ادامه می دهند و از کلیه مردم درخواست کردند تا از خانه هایشان خارج نشوند.

#با یاری خدا# کرونا را شکست می دهیم#

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز