بیانیه سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان در پیشگیری از کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۲:۲۰
کد خبر: ۹۸۲۶۷۳
بیانیه سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان در پیشگیری از کرونا
سمن های جوانان استان سمنان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن بیانیه ای را صادر کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم

مردم بزرگوار، جوانان عزیز استان سمنان

این بهار، در خانه سبز می‌شویم، در خانه جوانه می‌زنیم، در خانه شکوفه می‌دهیم. این بهار را در خانه می‌مانیم و دعا می‌کنیم برای رسیدن روزهای خوب، برای دوباره سبز شدن...

تاریخ کشورمان همواره بیانگر همراهی و همدلی مردم در گذشتن از بحران های بزرگی بوده است. اکنون که کشور پرافتخار ما درگیر بحران ویروس کرونا شده است بر خود لازم می دانیم بر این موضوع تاکید کنیم که بار دیگر می توان با تکیه بر همت جوانان و همراهی و همدلی، این بحران را پشت سر گذاشته و شاهد روزهای بهتر برای کشورمان باشیم.

واجب است از همت و تلاش پزشکان، پرستاران و سایر عزیزانی که در خط مقدم مبارزه با این بحران هستند نهایت سپاسگزاری را داشته باشیم.

سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان همچون سایر نهادهای اجتماعی کشور دغدغه حل بحران اخیر را داشته و در همین راستا کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مجمع جوانان استان سمنان تشکیل گردید که هماهنگ با سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به مسئولیت های اجتماعی خود انجام وظیفه می نماید و تاکنون اقدامات موثری چون راه اندازی سامانه آموزشی، فعالیت موثر در فضای مجازی، تهیه موشن گرافی و پادکست های صوتی، توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی و ارسال پیامک های همراهی را با همکاری اعضای خود در این راستا انجام داده است.

امید است با کمک و همراهی مردم در پیشگیری و با همدلی و همراهی جوانان و سمن های کشور به ویژه در روزهای آتی، هرچه سریعتر از این بحران عبور کنیم.

 

سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز