مدیرکل ورزش و جوانان در گفتگو با خبرگزاری برنا بیان داشت:

پیش بینی برنامه های متنوع در فضای مجازی برای دعوت مردم به ماندن در خانه در روزهای دوازده و سیزده فروردین

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۱۰:۴۳
کد خبر: ۹۸۲۷۳۷
پیش بینی برنامه های متنوع در فضای مجازی برای دعوت مردم به ماندن در خانه در روزهای دوازده و سیزده فروردین
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در گفتگو با خبرگزاری برنا از سمنان برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی این اداره کل برای دعوت مردم به ماندن در خانه در روزهای دوازده و سیزده فروردین را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با این خبرگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی این اداره کل برای دعوت مردم به ماندن در خانه در روزهای دوازده و سیزده فروردین را تشریح کرد.

مجتبی جانعلی از عملکرد خوب هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان در موضوع مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و بیان داشت با توجه به ممنوعیت اجتماع شهروندان در مکان های عمومی،  به ابتکار هیئت های ورزشی و سمن های جوانان برنامه های فرهنگی و ورزشی در فضای مجازی جهت ترغیب مردم به در خانه ماندن خصوصا در روزهای دوازده و سیزدهم فروردین و نیز پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه ریزی و اجرایی نمودیم.

وی بیان داشت از جمله این برنامه های می توان به تدوین کلیپ های آموزش بازی در خانه، کلیپ های کوتاه توصیه ورزشکاران و اعضای تشکل های مردم نهاد به عموم مردم جهت شرکت در پویش در خانه بمانیم اشاره کرد.

همچنین یک پویش اجتماعی با عنوان در خانه بمانید و ورزش کنید ویژه سیزده به در با همت هیئت های ورزشی راه اندازی شده که در آن شهروندان می توانند  به مدت دو الی سه دقیقه از حرکات ورزشی خود در منزل فیلم گرفته و جهت شرکت در مسابقه به سامانه مجازی ارسال کنند که خوشبختانه با استقبال خوب مردم همراه بوده است.

از سوی دیگر سمن های جوانان استان با هماهنگی معاونت جوانان اداره کل و مجمع جوانان یک مسابقه آنلاین کتابخوانی با موضوع پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی از صبح روز سیزده فروردین راه اندازی خواهند کرد که علاقمندان می توانند به صورت رایگان در این مسابقه شرکت کرده و نفرات برتر از جوایز آن بهره مند شوند. از دیگر فعالیت های سمن های جوانان می توان به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع سیزده به در و پیشگیری از کرونا اشاره نمود که می تواند سرگرمی مناسبی برای کودکان و نوجوانان در این ایام باشد.

خبرنگار:  آسیه طباطبایی   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز