مصطفی مرادی، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان:

عملکرد ممتاز سمن های جوانان استان سمنان در موضوع مقابله با ویروس کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۳:۰۹
کد خبر: ۹۸۲۷۷۸
عملکرد ممتاز سمن های جوانان استان سمنان در موضوع مقابله با ویروس کرونا
مصطفی مرادی، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان به تشریح عملکرد سمن های جوانان استان سمنان در موضوع مقابله با ویروس کرونا پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مصطفی مرادی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان به تشریح عملکرد سمن های جوانان استان سمنان در موضوع مقابله با ویروس کرونا پرداخت.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان بیان داشت سمن های جوانان عملکرد ممتازی در زمینه مقابله با ویروس کرونا داشته و از ابتدای اسفندماه سال 98 با همکاری مجمع سمن های جوانان استان سمنان، ستاد پیشگیری از کرونا با حضور منتخبی از اعضای تشکل های مردم نهاد تشکیل شد و برنامه ریزی های لازم جهت انجام فعالیت های داوطلبانه در سراسر استان صورت گرفت تا بر این اساس ضمن کمک رسانی به گروه های مختلف جامعه در خصوص مقابله موثر با ویروس کرونا در بحث پیشگیری و درمان، اطلاع رسانی و فعالیت های فرهنگی در رسانه های دیداری و شنیداری و فضای مجازی به  صورت جدی پیگیری شود.

مرادی در ادامه مهمترین فعالیت های تشکل های مردم نهاد جوانان در موضوع مقابله با ویروس کرونا که با هماهنگی مجمع سمن های جوانان صورت پذیرفته است را برشمرد:

1. تشکیل ستاد پیشگیری از کرونا سازمان های مردم نهاد جوانان

2. راه اندازی سامانه اینترنتی ارائه خدمات آنلاین مشاوره و روان شناسی و اطلاعات پیشگیرانه پزشکی به آدرس www.coronaguide.ir

3. اطلاع رسانی پیامکی محتوای آموزشی پیشگیرانه

4. تهیه پوسترهای آموزشی، موشن گرافی و کلیپ های ویدئویی در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا

5. تشکیل تیم مستندسازی جهت تهیه محتوای آموزشی با بهره گیری از پزشکان و روان شناسان عضو سمن های جوانان استان

6. تهیه بیش از 2000 بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش توسط سمن های جوانان و با محوریت خانه های جوانان سمنان و شاهرود و توزیع آن در سراسر استان همچون مناطق محروم، کارگران و واحدهای صنفی.

7. همکاری با هلال احمر جهت غربالگری مسافران و شهروندان استان

8. برگزاری مسابقه کتابخانی آنلاین و نقاشی در فضای مجازی با محوریت پویش سیزده به در را در خانه بمانیم

وی در انتها ضمن تاکید بر مستمر بودن این فعالیت ها در هفته های آتی،  از همه خیرین و اعضای تشکل های مردم نهاد استان جهت اقدامات موثر و برنامه ریزی شده در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا دعوت کرد.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز