نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

۱۲ فروردین نمادی ماندگار از مردم سالاری در ایران اسلامی است

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۱:۳۷:۰۸
کد خبر: ۹۸۳۰۲۰
۱۲ فروردین نمادی ماندگار از مردم سالاری در ایران اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای روز جمهوری اسلامی (۱۲ فروردین) را نمادی ماندگار از مردم سالاری در ایران اسلامی عنوان کرد.

به گزارش برنا از اراک ، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن  در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، آمده است: مردم مومن و فهیم ایران در ۱۲ فروردین سال ۵۸ بلوغ سیاسی  خود را با آرای قاطع به جمهوری اسلامی نشان دادند و انقلاب اسلامی را که  نوید بخش گسترش حکومت عدل است، تایید کردند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در چنین روزی ملت سلحشور، مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای  خط بطلان بر  نقشه‌های شوم دشمنان کشیدند و مسیری را که امام راحل برای ملت ترسیم کرد با جان و دل پذیرفتند.

بیانیه می‌افزاید: با گذشت ۴۱ سال ملت از عمر با عزت نظام جمهوری اسلامی ملت همیشه در صحنه همچنان بر اصول و مبانی انقلابشان ایستاده‌اند و با وجود تحریم‌ها و فشار اقتصادی  تا پای جان از آن صیانت می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ۱۲ فروردین را می توان تجلی واقعی اراده و عزم راسخ در تعیین سرنوشت کشور  و نشان از روحیه استقلال طلبی و آزادی‌خواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی دانست که با رای اکثریت قاطع مردم  در قالب همه‌پرسی ظهور یافت. 

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی ملت بادرایت و انقلابی به پیروزی رسید و راهش را در سایه حمایت  مردم ادامه داده و  موفقیت و گام های مهمی را به یادگار گذاشته است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز