معاون گردشگری استان :

تمامی مراکز تفریحی، گردشگری و مناطق کویری استان روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود شد

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۳:۳۵
کد خبر: ۹۸۳۰۳۸
معاون گردشگری استان بیان کرد: با عنایت به مصوبات ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، تفرجگاه‌ها، مناطق ییلاقی، مناطق کویری، روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود و تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  مرتضی عربی معاون گردشگری استان بیان کرد: با عنایت به مصوبات ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، تفرجگاه‌ها، مناطق ییلاقی، مناطق کویری، روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود و تعطیل است.

وی ضمن دعوت از مردم برای در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال کرونا تاکید کرد: روز ۱۲ فرودین ماه و روز سیزده بدر از حضور گردشگران در مناطق مذکور ممانعت به عمل خواهد آمد. 
 
 از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی (ساعت صفر روز جمعه ۸ فروردین) تاکنون تعداد ۲ هزار خودرو که قصد گذر از استان خراسان جنوبی را داشته‌اند، به خوبی هدایت شده‌اند.

تعیین دو لایه مراقبتی با حضور هلال احمر، پلیس راه و راهداری در لایه اول و نیروهای بسیجی با نظارت نیروی انتظامی در لایه دوم از اقدامات کنترلی استان در ورودی و خروجی شهرها بوده است.

تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی با شناسایی سه مورد مثبت جدید، در روز دوشنبه یازدهم فروردین به ۲۸۵ بیمار رسید که از این تعداد تاکنون ۲۲۹ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

 

نظر شما