سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان؛

سه جایگاه عرضه سوخت در استان مهر و موم شد

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۵:۳۴
کد خبر: ۹۸۴۰۰۷
سه جایگاه عرضه سوخت در استان مهر و موم شد
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: سه جایگاه عرضه سوخت در استان از آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون به علت رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی مهر و موم شدند.

به گزارش برنا از اراک ، سعید جمشیدی افزود: عرضه سوخت در جایگاه‌های فرمهین، ایبک آباد و ولی‌عصر اراک با نظارت مرکز بهداشت و به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی متوقف شد.

وی اظهار داشت: جایگاه سوخت ولی‌عصر با عمل به نکات بهداشتی به سرعت بازگشایی شد اما دو جایگاه دیگر در صورت رعایت توصیه‌ها و کسب نظر مثبت مرکز بهداشت شهرستان اراک بازگشایی خواهند شد.

 سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: آموزش‌های لازم برای ضد عفونی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت داده شده و گندزدایی تلمبه‌های بنزین و سی.ان.جی روزانه انجام می‌شود.
جمشیدی با تاکید بر اینکه سوختگیری باید از سوی عوامل جایگاه انجام شود، اظهار داشت: برچسب‌های اطلاع رسانی نیز برای سوختگیری توسط اپراتور بر روی تلمبه‌ها نصب شده است.
وی اظهار داشت: برای مراجعانی که خود قصد سوختگیری دارند نیز دستکش یکبار مصرف در نظر گرفته شده و تاکید شده است برای پرداخت هزینه در جایگاه از کارت بانکی استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز